Op naar Schotland.....

16 april 2017 - Elgin, Verenigd Koninkrijk

Lieve familie en vrienden,

Eindelijk is het zover! Onze reis naar Schotland. We hebben de meisjes al vrijdagavond naar Oma en Opa gebracht.

De wekker ging voor ons om 03.45, want we moesten al om 05.00 op Schiphol zijn. Kevin (broer van Chantal) bracht ons naar het vliegveld. Onze vlucht (vertrekkend vanaf Gate D31) vertrok uiteindelijk om 07.25.

Om 08.30 (Schotse tijd) kwamen we dan aan in Edinburgh. We hadden transport geregeld om naar het depot in Bo'ness te komen. Na wat papier- en inspectiewerk reden we in onze camper weg.

In Bo'ness onze boodschapjes gedaan en op naar het noorden! Onze eerste bestemming was de omgeving Aberdeen (Aberdeenshire). Via Perth en Dundee hebben we een tijdje de snelweg gevolgd,maar vanaf Dundee zijn we de kust gaan volgen via de "Angus Coastal Tourist Route". We zijn onderweg een aantal keer gestopt om even van de omgeving te genieten!

Op de route zijn we gestopt in het plaatsje Arbroath om te lunchen en hebben we besloten naar welke camping en toeristische attractie we gaan.

In Dunecht ligt de toeristische attractie "Castle Fraser". De omgeving waar we zaterdag waren staat bekend om ze vele kastelen en landgoederen. We hebben het landgoed bezichtigd en hebben mooie foto's gemaakt!!!!

Niet ver van Dunecht ligt het dorpje Alford en daar was ook onze camping gesitueerd: "Haungton House Holiday Park". We hebben ons eerst geïnstalleerd op de bank met een biertje en een wijntje. Daarna heeft Wim onze maaltijd bereid voor die avond!

Het koelde vrij snel af, maar dat was niet erg want we hadden besloten om vroeg ons bedje in te gaan!

Ben benieuwd wat de zondag ons gaat brengen....

1. Sabrina:
    16 april 2017
    Gaaf! Leuk dit zo zeg, alsof je een serie kijkt en gauw verder wil naar de volgende aflevering maar je toch een dagje moet wachten Geniet van jullie avontuur
  2. Thea:
    16 april 2017
    Het klinkt allemaal goed! Mooie foto's ook. Lekker genieten saampjes!
  3. Diana:
    16 april 2017
    Super gaaf om dit zo te volgen. Heerlijk knus bijelkaar. Maar het dak moet voor Wim wel omhoog .
  4. Chantal en Wim Labrijn:
    16 april 2017
    Het dak moet voor Wim inderdaad omhoog! Maar ik moet ook wel iets bukken hoor Hihi... dus voor mij is het ook comfortabeler om dat dak omhoog te doen! En het blijkt dat er bovenin ook nog slaapplaatsen zijn dus daar is het dak eigenlijk voor bedoeld. Wisten wij ook niet Hihi
  5. Lia:
    16 april 2017
    Geweldig om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben