Ben Nevis Distellery

22 april 2017 - Crieff, Verenigd Koninkrijk

Lieve familie en vrienden,

Wat was donderdag toch een speciale dag. Een waar hoogtepunt van de vakantie. De kuiten van Chantal zijn het er niet mee eens, maar een dag om nooit te vergeten. Vandaag een rustig dagje!

We zijn naar de Ben Nevis Distellery geweest in Fort William. Onder aan de voet van de berg is de distellerij al meer dan 200 jaar gevestigd. We hebben er een leuke en leerzame rondleiding mogen genieten en aan het eind nog een Whisky mogen proeven. Was erg lekker en zacht van smaak... gelijk maar een flesje van mee genomen om thuis te kunnen na genieten.

We gingen weer onderweg en dit keer richting Blair Atholl. Dit ligt ten noorden van Perth. Voor zaterdag ligt er een wandeling gepland in de omgeving dus leek het ons fijn om in de buurt te overnachten. Onderweg naar de overnachtingscamping hebben we nog genoten van mooie uitzichten en ongerepte natuur.... Dus vonden het we het wel tijd voor een lekker eitje met bacon en kaas. Heerlijk!!

In Blair Atholl aangekomen hebben we overnacht op de "Blair Castle Caravan Park". Heerlijk gekookt en ons klaar gemaakt voor zaterdag!

1. Diana:
    22 april 2017
    Weer een mooi verhaal. Wat beleven en zien jullie veel. Maar jullie hadden ook een super voorbereiding. Genoet nog van de laatste dagen in Schotland :)