Ben Nevis

21 april 2017 - Fort William, Verenigd Koninkrijk

Lieve familie en vrienden,

Donderdag 20 april is weer een dag geweest vol avontuur! We zijn om 9 uur in de ochtend gestart met de beklimming van de Ben Nevis. Dit is de hoogste berg van Schotland (1344 meter hoog).

Het was wat slechter weer dan woensdag en dat was erg jammer. We hadden tijdens de eerste meters te maken met een steile beklimming. Door de laaghangende bewolking konden we jammer genoeg niet veel zien van de omgeving!

Maar we zijn goed van start gegaan. En het verliep allemaal goed. De steile paden begonnen op een gegeven moment wel erg lastig te worden. Uiteindelijk hebben we het gered tot 1125 meter. Er werd van te voren al gewaarschuwd voor de winterse omstandigheden en dat heeft ons doen besluiten om bij het bereiken van de sneeuw om dan naar beneden te gaan. Na iets meer dan 3 uur klimmen zijn we omgedraaid en weer naar beneden gegaan. Om half 3 kwamen we weer beneden, moe maar voldaan.

We zijn lekker terug naar de camping gegaan en hebben ons even lekker opgefrist. De hele avond lekker niets gedaan!!

Liefs Wim en Chantal

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Diana:
    21 april 2017
    Jammer dat het weer donderdag niet mooi was. Konden jullie dus ook geen foto's maken. Maar jullie genieten volop :)