Perth

24 april 2017 - Glasgow, Verenigd Koninkrijk

Lieve familie en vrienden,

Zondag 23 april stond in het teken van het bezoeken van een stad. We hebben gekozen voor Perth. We hebben een historisch wandeling gemaakt en er viel te concluderen dat er in  de stad veel verschillende tijdperken naar voren komen. Gebouwen die soms al 200 jaar oud zijn.

Toch hebben we ook gezien dat er veel leegstand en verval is op te merken. De glorie die het kende, hebben wij niet in de binnenstad terug kunnen vinden.

Na de wandeling zijn we door gereden in de richting van Edinburgh. We moesten de camper immers om 10 uur weer inleveren in Bo'ness dat nog steeds ten westen van Edinburgh is gelegen. We hadden een camping gevonden in Linithgow (15 minuten rijden van Bo'ness)

In de middag de tas goed in gepakt en alles al wat opgeruimd. Sommige dingetjes konden we al schoonmaken.

Nog een nachtje slapen....

1. Sabrina:
    24 april 2017
    Jullie hebben een heerlijke vakantie gehad zo te lezen! nu is het weer tijd om terug te gaan naar jullie moppies!
    Fijne reis en geniet van het moment dat jullie de meisjes weer in jullie armen houden!